Monday, October 10, 2016

Best 4 Hour Forex Trading System

6 Januarie 2010 4 Uur Forex Trading System - My Presiese Stel-up Die enigste nadeel aan bestuur van 'n forex blog is dat jy voortdurend gebombardeer met baie vrae, en 'n paar van die mees algemene vrae wat ek ontvang het betrekking op my 4 uur handel stelsel. So in hierdie eerste post van 2010 het ek gedink ek sou met jou deel my presiese handel opstel. Jy kan uitvind hoe ek hierdie 4 uur stelsel handel deur 'n inskrywing in vir my nuusbrief as jy reeds haven039t gedoen (net in die vorm regs vul), maar ek wil net om jou te wys wat my alledaagse grafiek lyk. Ek gebruik baie min tegniese aanwysers, en hulle is basies soos volg: - EMO (5) - EMO (20) - EMO (50) - EMO (200) - Supertrend (3,10) - Reëlmatige Repulse (5) Die 50 en 200 tydperk EMA is net daar om leiding regtig, beide vir die bepaling van die langtermyn-tendens en vir klem areas wat ondersteuning en weerstand in sommige gevalle, en die Supertrend is net gebruik op die daaglikse grafiek om vir my te sê in watter rigting ek moet handel. My tipiese 4 uur grafiek lyk soos die een hieronder, hoewel op hierdie tyd raam I039m eintlik net belangstel in die 5 en 20 tydperk EMA en die stryk Repulse aanwyser. (Die ander aanwysers is net op daar, want ek dikwels wissel tussen die 4 uur en die daaglikse grafiek). Die belangrikste sein kom wanneer die EMAS-kruis, en die beste seine voorkom wanneer hierdie geleentheid val saam met die reëlmatige Repulse kruising deur 0 in dieselfde rigting. Dit is presies wat gebeur het gister op die GBP / USD paar, soos jy kan sien uit die onderstaande grafiek. Die stryk Repulse aanwyser isn039t 'n noodsaaklike aspek van hierdie stelsel. Jy kan eenvoudig handel die EMO CROSSOVER as jy dit wil hê. dit egter help om die heel beste set-ups om vas te stel. In elk geval ek hoop hierdie antwoord enige vrae wat u mag hê, en ek wens jou 'n gelukkige nuwe jaar. 12 Kommentaar 4 Uur Forex Trading System - My Presiese Stel-up raquo Laat 'n boodskap outomatiese forex seine: Gratis outomatiese handel diens wat jou toelaat om die seine handel van meer as 100,000 verskillende sein verskaffers. Sodra youve jou verskaffers gekies, die seine word dan outomaties in jou rekening uitgevoer word. Gratis demo rekeninge is beskikbaar vir die toets doeleindes. Hierdie diens bied lewende handel seine op die daaglikse, weeklikse en maandelikse tydraamwerke van meer as 320,000 simbole, insluitend al die forex pare asook aandele, indekse, geldeenhede en kommoditeite. 'N gratis 2 weke proef is nou beskikbaar vir 'n beperkte tyd. Recent Posts Argiewe Disclaimer Die inligting op hierdie webwerf moet gebruik word vir opvoedkundige doeleindes alleenlik en nie finansiële advies uitmaak. Forex dra 'n aansienlike risiko en mag nie geskik wees vir almal. As die gebruik van hefboom, kan jy meer as jou aanvanklike deposito verloor. Verdienste Openbaarmaking Die skrywer van hierdie webwerf mag 'n vennoot verhouding met sekere maatskappye, en kan 'n kommissie ontvang vir 'n skakel na sekere produkte wat daarna lei tot 'n sale. This is 'n tipiese tendens volgende forex strategie wat ontwerp is vir die 4 uur kaarte. Jy kan dit gebruik op die gewildste geldeenheid pare. Die reëls is baie maklik om te verstaan. Sterkte Aanwysers: SuperTrend, relatiewe sterkte-indeks (RSI), Fisher Tyd raam (s): 4 Uur Chart Trading sessies: Alle munt pare: USD / JPY, GBP / USD, AUD / USD, EUR / USD, USD / CHF, USD / CAD USD / JPY 4 Uur Chart Voorbeeld Supertrend lyn moet groen wees (uptrending mark) RSI (14) raak 70 vlak Fisher groen (lomp tendens bevestiging gtgt Tik KOOP handel Plaas 'n 75 pit stop-verlies en 100 pit prys doelwit. Belangrike : verlaat altyd handel te koop wanneer die Supertrend aanwyser veranderinge van groen na rooi kleur handel gevolg. die USD / JPY 4 uur grafiek verskaf ons met 4 seine, 2 koop en 2 verkoop vir 'n totale wins van 125 pitte die laaste verkoop handel is. . nog oop Supertrend lyn moet wees rooi (downtrending mark) RSI (14) raak 30 vlak Fisher rooi (lomp tendens bevestiging gtgt Tik verkooptransaksie Plaas 'n 75 pit stop-verlies en 100 pit prys objektiewe Belangrik:. altyd uitgang verkoop handel wanneer die Supertrend aanwyser veranderinge van rooi na groen kleur 4 Uur RSI SuperTrend Forex Strategie 5.6 uit 10 gebaseer op 5 graderings Related Posts:.. Aflaai Forex Analyzer PRO vandag gratis Brand New Forex System met Super akkurate en vinnige seine genereer tegnologie. Forex Analyzer PRO genereer koop en seine te verkoop op jou grafiek met akkuraatheid laser en nooit REPAINTS tot 200 Pips elke dag koop en verkoop Forex Seine Gevorderde Daily omvang verklikker E Mobile Trading Alert Geen oorverf of nalopend Ons respekteer altyd jou privaatheid op Dolphintrader. Winner : Julie Beste Forex Trading System van die Maand Posted 3 jaar gelede 00:01 6 Augustus 2013 10 Kommentaar Na 'n wrede weeklange een-tot-een geveg, het 'n wenner na vore getree. Dames, here, monsters, en robotte, let8217s gee dit vir NickB, die wenner van July8217s Beste Forex Trading System Sy handel stelsel, die 4H scalping Metode. is 'n ouwe maar dit seker is 'n geskenkpak. Oor die jare, het dit nogal 'n volgende in die BabyPips gemeenskap ontwikkel. Gebruik te maak van die 4-uur-tyd raam, die 4H scalping metode is wat ons 'n 8220naked8221 handel stelsel noem dit 'n enkele aanwyser doesn8217t gebruik. That8217s reg, aardlinge Jy won8217t enige bewegende gemiddeldes en ossillators op NickB8217s kaarte te sien. Sy stelsel basisse ambagte uitsluitlik op prys aksie, in die vertroue op tendens lyne vir toegang en uitgang-seine. Klink dit vir jou interessant Dan kan jy meer wil weet oor sy stelsel in die 4H scalping Metode forum draad as die wenner van July8217s wedstryd te lees, sal die NickB 4H scalping Metode die volgende ontvang: 'n plek op die beste Forex Trading System (BFTS ) Hall of Fame in die forum 'n wapen op die voorblad van BabyPips wat sal vertoon word vir die hele maand van Augustus. Namens NickB8217s, sal ons skenk 50 tot een van die liefdadigheid in die BabyPips Golden Lys van liefdadigheidsorganisasies. En laastens, sal ek ook meganiseer dit en backtest sy stelsel om hoe dit vaar teen die Robopip Standard vir Meganiese Stelsels sien. Maar na die lees deur die reëls van die stelsel, het ek uitgevind dat dit 'n hoogs diskresionêre. As sodanig, I8217ll moet deeglik leer die stelsel eers om te sien of ek wel kan meganiseer dit. Bly ingeskakel Met July8217s wedstryd oor, it8217s tyd om oop te kondig August8217s Beste Forex Trading System Contest. Kop op oor ons forums en jou inskrywings te dien vir 'n kans om die belonings Ek het net bokant vir jouself genoem wen. Maak net seker jy volg die amptelike reëls en regulasies word gekwalifiseer. Sterkte, humansSimple 4 Uur System geword Mei 2007 Status: Trend Trader 147 Posts Dit is my 1ste post hier en ek het gedink ek sal begin deur my stelsel deel. Sy redelik maklik in benadering en begrip. 100 Eenvoudige bewegende gemiddelde Damiani Volatmeter MACD - 15,26,9 4 uur grafiek - EURCHF Die 100 Eenvoudige bewegende gemiddelde dien as 'n ondersteuning / weerstand lyn soos dit bekend staan ​​om gebruik te word deur die groot banke en finansiële instellings, 'n self-fulfilling prophecy, so te sê. Lang: Neem 'n lang handel wanneer die prys meer as 100 SMA sluit en MACD histogram gaan bo 0 lyn. Kort: Neem 'n kort handel wanneer die prys sluit onder die 100 SMA en MACD gaan onder 0. Herbetreding: Wanneer die prys, een keer 'n lang of kort sein gegee het, terug op terug na die 100 SMA, weer in die rigting wat jy het die eerste keer. Dit word aanbeveel om dit te doen die eerste 2 keer die prys treffers die 100 SMA en 'n horlosie te hou daarna. Ingegaan inskrywing: Wanneer 'n kroeg is meer as 100 pitte, wag vir 'n retracement te voorkom teenoor die 100 SMA lyn en dan ingaan. Dit sal julle verlos van onnodige trek af. Skalering: Ek neem persoonlik 3 posisies per handel. Ek stel my eerste TP 40, 2 TP 70 en laat die derde posisie hardloop met Stoploss by gelykbreek. As 'n voorbeeld, wanneer my handel treffers die eerste teiken, ek het die tweede plek om gelykbreek en laat die derde soos dit is. Wanneer die 2de posisie is getref, Ek skuif die 3de tot gelykbreek, gee die handel genoeg ruimte om asem te haal. Ek kyk dan vir die prys om terug te kom, toe te voeg tot die posisie, as dit oop is. By tye, wanneer die prys terug na die 100 SMA kom, ek kry gestop uit by gelykbreek, gee my 100 pitte op 2 posisies. Dit is 'n tendens volgende stelsel, en het sy slegte dae. Te vermy om vasgevang in 'n reeks, ek gebruik die Volatmeter aanwyser. Dit is tot dusver die beste aanwyser ek gesien het wat help opspoor n wissel 'n trending mark. Ek sal probeer en heg 'n paar foto's van die verlede ambagte, sodat die hele idee duidelik. Ek het geen idee waar jy meer daaroor kan vind nie, maar ek kan jou vertel hoe ek dit gebruik. Wanneer die wit streep kruis bo die groen, het ek die mark gesien begin van 'n reeks of reeds daarin geloop. Wanneer die groen kruise bo die wit, het ek mark gesien om in 'n tendens kan kort termyn of 'n lang. Ek het geen kennis van die kompetisie. Dankie vir die deel van jou idees. Ek hou van die volatimeter. Sal jy omgee deel van jou gedagtes oor hierdie aanwyser en laat my weet hoe ek kan vind meer uit oor dit wat ek verstaan ​​Mnr Damiani gewen 2de prys in 'n EA kompetisie verlede jaar het ek melding gemaak van die SL deel in 'n post 7. Nee, ek het nie gebruik MACD vir re-entry. Ek tree wanneer dit raak die 100 SMA. Hier is 'n voorbeeld. Ek het 'n koop stop by 1,65064 verspreiding, regs by die 100 SMA. Handel is geaktiveer en prys het 2 pitte onder om 1,6504, en dan gaan terug tot 1,6542, 8 pitte naby aan die prys waar ek beweeg my SL is. Dit is die hoë tot dusver. Ek het 'n paar vrae. Wat doen jy as 'n SL Het jy die MACD vir terugkeer Het jy weer in te voer op 'n tikkie van die 100mA met geen ander confirmationWinner gebruik: April8217s Beste Forex Trading System Contest Jou forex stam het gepraat, Earthlings Na dae van sukkel om dit uit, 'n Victor het na vore gekom as April8217s beste forex stelsel. Ek bied aan you8230 As ek 'n week gelede gesê, die volgende stop (Trading Metode) stelsel is die derde paaiement van digitalygypsy8217s 3-deel Ichimoku reeks. In sy stelsel, digitalgypsy maak gebruik van Kijun-sen, Tenkan-sen, RSI, en tendens lyne om 'n handelsmerk te bepaal. Humanoiden kan ook gaan mal toe ek aankondig dat soos ander stelsels, volgende stop (Trading Metode) gebruik verskillende tydskale. Digitalgypsy kyk na die daaglikse grafiek vir rigting, die 4-uur grafiek vir ondersteuning en weerstand vlakke, en die 1-uur grafiek vir toegang en uitgang-seine. Wil meer oor digitalgypsy8217s stelsel Klik op die skakel hierbo weet en druk die man met alles vrae wat jy het ek hoor dat he8217s rondom dikwels, veral gedurende handel sessies toe hy praat met my vriende Gelukkige Pip en Cyclopip. Natuurlik, what8217s die punt om te wen as jy die huis can8217t neem 'n sak vol pryse op my planeet, is wenners altyd beloon met goodies So afwyk van spog regte, sal digitalgypsy neem huis die volgende skatte vir die wen van die beste Forex Trading System vir April wedstryd: ons sal skenk 50 tot 'n liefdadigheidsorganisasie van digitalgypsy8217s keuse in ons Golden Lys van liefdadigheidsorganisasies. Daarbenewens sal ons ook skenk 2 aan die liefde van die maand, Mercy Corps, namens die twee dapper siele wat hul forex stelsels gedeel. Die volgende stop stelsel sal verskyn op die BabyPips tuisblad vir 'n hele maand, en digitalgypsy sal ingelyf in die eksklusiewe Beste Forex Trading Systems Hall of Fame. Laastens sal ek persoonlik backtest n gemeganiseerde weergawe van die volgende stop stelsel. en sal graad dit teen die Robopip Standard vir Meganiese Stelsels. My quad-core vloed kapasitor is reeds jeuk by die gedagte van dit wat ek moet sê, that8217s nogal 'n buit wat digitalgypsy neem huis. Ek is seker jy mense is draai groen van jaloesie Julle is besig om te lyk soos Plutonians (Hulle is klein groen creatures8230 met 'n baie groot humeure.) Maar vertoorn nie, my liewe Gronddamme vriende. As jy gemis het op verlede month8217s wedstryd, sal jy nog 'n skoot het by die aansluiting by die Beste Forex Trading System wedstryd as die kompetisie Mei amptelik begin Of you8217re 'n professionele handelaar, forex newbie, robot, of monster 8212 enigiemand kan Al wat jy hoef aan te sluit doen is soos volg die wedstryd reëls en regulasies en you8217re gereed Mag die kans ooit in jou guns tel. Laat die speletjies begin


No comments:

Post a Comment