Monday, October 17, 2016

Forex Trading Systems That Actually Work

Dit vind van 'n 100 persent akkuraat Forex Trading System Bygewerk 16 Augustus 2016 Here39s die slegte nuus: daar is nie 100 persent akkuraat forex stelsel. Jy het geweet waarskynlik dat, maar it39s menslike natuur om te probeer om 'n perfekte oplossing te vind, selfs wanneer ons gesonde verstand vir ons sê dat dit doesn39t bestaan. Die goeie nuus is dat daar 'n kort lys van 34best practices34 toe begin om die forex wat sal help om jou verliese te verminder en die verhoging van jou wins handel. Hier is hulle. Maklik beteken dit Verligting, eerder as wat opruk na die forex is waarskynlik die enkele belangrikste ding wat jy kan doen om jou kanse te verbeter. Die forex is 'n hoogs aged mark, met 'n tipiese hefboom verhoudings van 50: 1 en 100: 1. In sommige gevalle, 'n 200: 1 hefboom beskikbaar. Dit beteken dat met so min as 'n 25 belegging wat jy kan - in teorie ten minste - 'n wins van byna 500. Dit beteken ook dat as jy die maksimum beskikbare hefboom gebruik, jy kan uitgewis in 'n kwessie van sekondes toe die mark beweeg teen jou. Nog 'n aspek van die forex mark wat verskil van-beurs is dat na die invul van 'n kort vraelys oor handel doelwitte, iemand wat wat 'n debietkaart en 'n paar maniere van persoonlike identifikasie kan bied bevoeg is om handel - en op marge verhoudings nie beskikbaar in die voorraad mark without deponeer 'n sent in hul forex rekening. Hierdie forex eienskappe kan dromers hoop vir 'n vinnige oplossing vir finansiële euwels te lok. In hierdie sin, dit het 'n aantrekkingskrag soortgelyk aan die staat loterye. Oorvloedige navorsing oor lotery deelnemers tot die gevolgtrekking dat die gemiddelde lotery kaartjie houer is swak en dat 21 persent van die deelnemers glo it39s die sekerste en beste pad om rykdom. In werklikheid, die kans op wen 'n staatslotery is oor 100,000,000-1. So ver as die forex betref, die gevare is veral volop vir nuwe handelaars omdat die realiteit is dat in teenstelling met die lotery, omdat die handel op die Forex nie 'n spel van kans: it39s 'n spel van vaardigheid, te dikwels 'n vaardigheid wat nuwe handelaars don39t die moeite om te bekom voordat hulle eerste ambagte. Die beste praktyk toe you39re begin handel is: neem dit maklik. Stel perke op verliese vooraf en dan hou daarby. Een praktyk that39s byna altyd rampspoedige is om 'n groot verlies van handel te volg met 'n ander een in die hoop van die herstel wat you39ve verloor. That39s nie handel it39s kompulsiewe dobbel. Wees voorbereid Amerikaanse liedjieskrywer en humoris Tom Lehrer39s gewildste liedjie, 34The Boy Scout39s Marching Song, 34 beveel: 34Be bereid as deur die lewe wat jy optog saam. 34 Lehrer was 'n grap, maar vir handelaars die punt baie ernstig geneem moet word. In feite, kan die frase selfs jou leuse geword. Tensy you39re goed voorberei voor (nie na) jy begin handel, sal jou resultate waarskynlik oor gemiddelde. Gemiddeld in die forex is: Sowat twee-derdes van die forex handelaars geld verloor, baie verloor wat hulle nooit gehad het om mee te begin en eindig met yslike hoë rente kredietkaart skuld. Die gemiddelde forex belegger gee en stop beurs in sowat vier maande. Daar is twee groot maniere om voor te berei vir 'n suksesvolle toetrede tot die forex. Een daarvan is bloot om die forex literatuur lees. There39s 'n baie dit en it39s al wyd beskikbaar op Amazon en elders. Lees Amazon39s kliënt graderings sal jy 'n baie goeie idee watter boeke is nuttig en wat is nie te gee. Die ander goeie manier om voor te berei, is om 'n praktyk handel rekening oop te maak. Byna al die groot Amerikaanse forex makelaars bied hulle sonder enige koste. Wees ernstig oor die praktyk handel en hou van jou resultate. In alle gevalle sal die praktyk sagteware die rekordhouding vir jou doen, maar dit won39t jou te help as jy kyk na dit en probeer om te verstaan ​​waarom sommige bedrywe gewerk en hoekom ander failed. Your vroeë praktyk ambagte sal waarskynlik nie suksesvol is nie. Don39t Laat dit jou ontmoedig: it39s normaal. Hou die praktyk handel totdat oor 'n paar lang tydperk - vir ten minste 'n maand van die daaglikse handel - jou handel resultate is positief. Op daardie punt, you39re gereed om te verlig in. Gedissiplineer om gedissiplineerd het 'n paar noodsaaklike komponente. In die eerste plek there39s die saak te besluit hoeveel verlies jy kan verdra voordat jy handel te begin. Sodra you39ve besluit, don39t dit verander in reaksie op 'n slegte handel. Dit gebeur. Tweede is die gebruik van jou suksesvolle praktyk handel metodes (en slegs diegene metodes) wanneer jy die werklike handel begin. Altyd vashou met jou plan. Daarsonder you39re net nog clueless beginner, gedwing om uit die forex na 'n paar duur, grootliks miserabele weke. Vermy swendelskemas Dit beste praktyk is maklik. Wees versigtig vir enigiemand wat voornemens is om te verkoop jy 'n paar metode of stelsel wat resultate sal 34guarantee34 of produseer sommige vaste persentasie van die wins oor 'n sekere tydperk van die tyd. Slegs handel deur bekende en goed gevestigde Amerikaanse handelaars. Ondersoek na jou potensiaal makelaar is eenvoudig: gaan aanlyn na die Nasionale Futures Vereniging. die VSA selfregulerende liggaam vir forex that39s soortgelyk aan FINRA vir voorraad makelaars. Wanneer jy daar is, gebruik BASIC, hul makelaar kontrole diens. As jou potensiaal makelaar isn39t gelys of het 'n rekord van klagtes, gooi dit soos 'n warm rock. Do Forex Trading Systems eintlik werk Trouens, al forex stelsels is dat die tipe van sagteware wat eintlik in staat stel ambagte in die moderne forex mark. Wel, daardie metodes is baie belangrik en noodsaaklik as gevolg van die feit dat hulle werklik verteenwoordig die huidige atomisering van die werklike handel in die forex mark. Maar voordat die ontwikkeling van sake-verwante sagteware en die gebruik van die inligtingstegnologie, was dit natuurlik tot die forex handelaars en in die mark die meeste van al die makelaars en agente in staat was om al die inligting wat live kom verwerk en in staat was 'n paar baie rasionele besluite onmiddellik maak. Vir seker, dit was byna omslagtig volgens die feit dat 'n individu moet al kaarte, tabelle en al die nodige inligting voor werklik te kom met 'n paar baie ingeligte besluite te ontleed. Sonder enige twyfel, op daardie tydstip was dit baie moeilik en hard en dit het ook gevra die werklike teenwoordigheid van 'n groot aantal individue in die mark vir hierdie soort besigheid om voort te gaan. Naas, in die moderne forex mark, tyd is altyd van wese. Verder het daardie oomblik wanneer 'n persoon 'n ingeligte en vinnige besluite wat sy of hy verminder beslis die huidige kanse om geld te verloor en ook die verhoging van die kans om groot wins te maak. En so as gevolg van die ontwikkeling en verbetering van die inligtingstegnologie, daardie soort van sagteware wat werklik 'n groot aantal belangrike dinge wat mense gebruik om te onderneem op die oomblik is ontwikkel kan verrig, waardeur die werk baie makliker en eenvoudiger. Natuurlik, al forex stelsels is hierdie geval in punt volgens die feit dat hulle beslis die werklike werking proses van die moderne forex mark te fasiliteer. Naas, tydens 'n paar handel in hierdie soort van die mark, is daar 'n groot aantal beskikbare veranderlikes wat voor die maak van 'n goeie en behoorlike besluit oor wat nodig is om volgende gedoen moet word ontleed. En so diegene forex stelsels is spesiaal gemaak vir die ontleding van al die inligting wat beskikbaar is oor 'n paar sekere gegewe beleggingsgeleentheid en ook al die beleggers met net die mees rasionele besluit wat hulle regtig nodig het voordat regtig maak die finale besluit oor 'n belegging of nie. Op die oomblik is in die forex mark, is daar 'n groot aantal verskillende soorte van die forex stelsels wat die forex beleggers gebruik te maak in al hul daaglikse aktiwiteite. En diegene forex stelsels het eintlik 'n baie verskillende vermoëns en kom sowel met 'n groot bedrag van essensiële kenmerke. Trouens, die aankoop van die forex stelsels beslis hang af van die behoeftes en vereistes en die prys waarteen hulle werklik kan gekoop word. Daar is 2 maniere waarop jy kan geld maak op valuta mark. Jy kan die basiese beginsels van die valuta handel te bestudeer met die hulp van 'n goeie forex boek en doen die forex jouself. OF jy kan professionele handelaars te huur om die geld te bestuur op jou handel rekening en hulle sal handel vir jou. Vind meer uit oor forex belegging. Ever voel die valuta-markte is 'n misbruik spel getuig teen jou Wel yoursquore reg, hulle Vergeet van die vreemde uitbarsting van voorspoed, of die Sosiale ldquoNo-Brainerrdquo handel, en dink oor die markte as 'n wholehellip Alles oor ons moderne Forex is ontwerp om te verhoed dat jy weet whatrsquos werklik aan die gang, om jou te mislei, om tweede raai jy, en selfs driedubbele dink jy Yoursquore veronderstel om jou geld uitvoering verloor thatrsquos hul plan Pretty much almal wat betrokke is: ldquoPresstitutesrdquo uitvoering maak en vir goeie rede Selfs jou eie makelaar is nogal geneig om ambagte te maak teen julle, so dink oor hierdie vir 'n momenthellip Politici sal sê allerhande vullis aan die feit dat theyrsquore geld te druk om stemme te koop te verdoesel. Dan beweer dat hulle ldquoinflationrdquo is 'n paar Wet van God of somethinghellip Die banksters gaan saam met die verskillende Charades as theyrsquore die beskerming van hul eie krag en selfs die redding van hul bank vriende uitvoering maak en al die tyd die pers maak uitasem kommentaar op die faux ldquonewsrdquo wat ook ontwerp om te mislei en verkeerde inligting wat jy. En thatrsquos net die Amerikaanse dollar Ander nasies doen dieselfde ook so what beteken dit alles beteken dit dat in die ongelooflike komplekse wêreld van die munt marketshellip kyk na die nuus, finansiële nuusbriewe of die gebruik van logika sal jy nie help nie. Itrsquos soos om te probeer om 'n verkyker te gebruik om betterhellip sien terwyl theyrsquore slaan jy in die gesig met 'n modderige graaf Jy moet 'n baie veiliger en slimmer manier om bestendige geld te maak, iets thatrsquos immuun teen hul speletjies en misleiding uitvoering maak wat beteken dat jy kan begin gebruik te maak met confidencehellip Wat wat jy nodig het is 'n plan, 'n bewese plan wat werk, so as yoursquore 'n gefrustreerde handelaar soos ek was, lees hierdie: Irsquom gaan openbaar my eenvoudige stelsel thatrsquos my geneem (en dosyne van my kliënte) van 'n nuuskierige speler om 'n professionele handelaar uitvoering maak en jy kan dit ook wees Yoursquoll sien ook 'n klassieke voorbeeld van wat gebeur as jy te greedyhellip Gee my 'n kans om jou te vertel oor dit. As ek jou kan wys my stelsel is so goed soos ek sê, en so veilig as ek sê, dan net gee dit 'n go, OK Thatrsquos net regverdig, sohellip Die ldquowhyrdquo is omdat ek donrsquot wil hê jy moet 'n Brodyrdquo uitvoering ooit so ldquoDo wat , of wie. is Brody Hersquos die man wat met my bewys dat jy kan regtig 'n gereelde inkomste uit Forex maak, terwyl jou inkomste groter maak en BIGGERhellip Die eenvoudige lesse Brody het my geleer het my lewe verander. Ek wil jou lewe ten goede te verander, so voor die aanbied van hierdie vir julle hier op my webwerf, ek nodig het om te bewys ithellip Ek het jou vroeër dat ek verkoop 400 eksemplare van hierdie stelsel op eBay, reg Herersquos die ding, duisende kan probeer elke dag, maar jy kan net nie jouself 'n goeie telling op eBay Ander mense moet immers doen, ebay besit Paypal hulle weet oor die veiligheid. Slegs bestaande ware eBay lede wat die produk met die regte geld gekoop kan 'n resensie te verlaat of ratinghellip Ek verkoop die eerste 400 kopieë van my stelsel op eBay Positiewe terugvoer: 100 Thatrsquos byna ongehoord vir meer as 'n handvol van die verkope Nou kyk na die sterre graderings uitvoering 5 sterre al die pad baba Jy kan ook sien ek het 'n eBay-lid 'n hele paar jaar gelede, terug in 2007 en het nog altyd 'n goeie naam en reputasie. Irsquom die ware Jakob, het Irsquove baie ander mense en Irsquom nêrens heen nie, OK Irsquom hier vir jou, en nou kan jy, oorweeg iets elsehellip Dit isnrsquot n fisiese produk soos 'n 500 horlosie of 'n viool 2000 hierdie gehelp is aflaaibare sagteware vir MT4 en my boek. Wat beteken dit Dit beteken itrsquos n digitale produk hellip Wat beteken dit sou die maklikste ding in die wêreld te wees vir enige ongelukkige kliënt vir my laat 'n slegte gradering uitvoering maak en hulle wouldnrsquot eens my stelsel terugkeer plaas baie mense net soos jy. moeg van al die hype, dom lsquorobotsrsquo en die lsquomastermind gurusrsquo, gekoop my stelsel, probeer dit, het dit hellip en laat my blaas wat basuin weer ndash 100 Positiewe terugvoer Hier is net een dosyn van die ontvang getuigskrifte: Jy kan sien Irsquom reguit saam met jou hier Irsquom nie daarop aanspraak maak om 'n multi-miljoenêr of 'n soort van mega-magnaat wees, OK dink dit kan 'n bietjie duidelik help my stelsel is waardevol vir jou en itrsquos het my baie ldquocomfortablerdquo maar ek DONrsquoT wil spog en stut rond soos 'n Rockefellerhellip Hoekom nie, mag jy vra. Kan jy jou indink dat 'n gimnasium buddy Iemand om op te kyk na en kry jy gemotiveerd Hoe gaan dit met 'n Forex ldquomentorrdquo, iemand wat reeds suksesvol en onderrig jy die toue Vir my Brody was BEIDE uitvoering maak totdat hy sy geld blaas, vernietig sy huwelik uitvoering maak en nooit het sy gesig by die gym weer die heel eerste keer dat ek hom ontmoet hy spog oor sy nuwe motor, 'n groot wit Lexus SUV, sy mooi vrou en dogter loer uit soos hy vertel ons gimnasium bestuurder oor sy 5.7 liter V8. ldquoPaid cash. rdquo hy my laat weet, met 'n grynslag. Soos sy motor, was hy 'n groot. hellipand Ek het gou uitgevind Brody eintlik net moes 2 vakke hy graag om te praat oor sy spiere en sy moneyhellip Seker, was hy 'n indrukwekkende maar in 'n irriterende manier, jy weet Couldnrsquot stop vryf jou gesig daarin. Thatrsquos nie die rede waarom ek hom uitroep van 'n verloorder al. Laat ek verduidelik dit ndash Hersquos n verloorder becausehellip Hy het my genoeg leidrade oor Forex uitvoering maak en dit klink maklik genoeg uitvoering maak dat ek 'n boek gekoop op Forex om te leer oor dit self. Want hy het gesê dit was maklik, reg ldquoThe Forex is 'n tier, sal jy rip as yoursquore nie versigtig Die geheim is om geld te verdien, nie die risiko loop itrdquo Dan net 4 maande later, twee baie belangrike dinge happenedhellip Na die vernietiging van 'n paar verhoor rekeninge Ek was handel vir die regte. Jy weet reeds wat daar gebeur het, was ek gou meer as ek verdien (ja, ldquotigerrdquo) Maar so het Brody Een gister gesê hy net daar wasnrsquot, later sy lidmaatskap gekanselleer het hy verloor. Gou het die gimnasium is gons met gossiphellip die eerste keer gehoor ons hersquod verloor, GROOT tyd, terwyl die handel. Die eerste ding om te gaan was die pragtige Lexus, terug na die handelaars. Binne weke het die gerugte sê sy huwelik ontplof. sy vrou beland beweeg terug na haar motherrsquos met die dogter, is die huis foreclosed uitvoering maak dit verby was vir hom. Daar was 'n paar ander skinder, maar ek didnrsquot wil dit regtig hoor. Ek sal dit egter sê: As iemand ondersteun 'n gesin deur te weet die geheim van die maak van 'n veilige, groeiende inkomste uit Forex, dan sal hulle oor-hefboom en vee hulself en hul familie uit Dan ja, thatrsquos n verloorder in my boek. Dus net wat was sy geheim, toe hy bankrsquo gereeld WAS lsquomaking Wat die reëls is hy volgende Voordat hy probeer te ingewikkeld en te slim vir sy eie beswil ek couldnrsquot uitvoering maak en didnrsquot te kry was wil uitvoering vra Brody homself so ek het op soek na Brodyrsquos geheim betroubare rykdom van Forex, andhellip hoe meer ek geleer het die meer ingewikkeld My gereedskap Het. Eksperimenteer met ldquorobotsrdquo en ldquoformulasrdquo Ek het gevind dat elke nou en dan kon ek die regte geld, groot geld, awesome geld te maak en ek het dit of jy het dit nog vinniger Ek didnrsquot besef ten tyde - ek is reeds besig om te maak Brodyrsquos fout Dus het ek meer gereedskap, 'n ander paperback, en nog 'n robothellip te veel mense kyk na Forex vandag as 'n hi-risiko hi-hefboom lsquogamersquo uitvoering maak dobbel, basies. Jy kan slimmer wees as dit. Met ander woorde, kan jy sien hoe hierdie stelsel wat jy op 'n veel meer veilig voet kon sit, finansieel en wat dit beteken om jou lewe, nou en in die toekoms Wat Irsquom gee jou ingewikkeld isnrsquot, doesnrsquot dit magie betrek, doesnrsquot dit alles nodig vlokkerige soos ldquopositive energyrdquo en jy kan dit Dit doesnrsquot sorg doen as wersquore in 'n beermark, bulmark uitvoering maak of vlooimark Dit werk net. Al wat jy hoef te doen is DONrsquoT 'n Brody Wat yoursquore kry vandag is 'n eenvoudige, maklik om te Ek en ander mense het reeds bewys maak pipshellip En maak meer pipshellip Dit net hou op hou op, maak sterk ambagte Sohellip as dit was 'n magie koper lamp jy kan net gaan sit en vryf vir minder as 'n uur per dag, hoeveel sal jy betaal vir dit hoeveel kan jy oortuig om dit te verkoop vir goed die goeie nuus vir jou is dat ek donrsquot regtig verloor baie deur die verkoop dit aan jy, en itrsquos nou weer beskikbaar nie vir ewig jy verstaan ​​uitvoering maak, maar nie vir 'n Rockefeller fooi óf en donrsquot gaan jaag na meer blink robotte, OK Net doen wat Irsquove reeds gedoen, sit jou familie eerste, geld veilig te maak (en donrsquot spog oor dit) Yoursquoll verheug om te sien dat lsquoAndrewrsquos Forex Systemrsquo sinvol te word geprys word, op net 97,00 Het jy dalk te doen 'n dubbele-neem, omdat jy gedink het dit was 247 Trouens itrsquos regtig net 'n teken betaling te maak seker dat jy hierdie stelsel te gebruik. Onthou ek het gesê Irsquod bewys dit was 'n ware, 'n veiliger, 'n meer sinvolle manier om geldeenhede Ek dink wersquove gedoen wat nou, reg Ja ek het gesê sinvolle uitvoering maak, want in Forex sinvolle beteken sukses uitvoering en sukses is sexy en onthou handel, is dit die nuutste weergawe . met die geld-bestuur afdeling om seker te maak jy groei jou stash, groter en bigger. FOREX stelsels wat eintlik werk Is daar iemand weet van enige forex stelsels wat eintlik werk (handel op 'n ware rekening, nie 'n demo) Jy weet, stelsels wat eintlik maak jou geld. As jy dit doen, hoe lank het jy gebruik die stelsel en hoe goed het jy te doen Ook, kan jy 'n skakel na die webwerf sodat ek dit kan check Dankie by voorbaat vir enige hulp. 30 Maart 2009, 10:19 geword Maart 2005 Oorspronklik gepos deur jammixmaster Is daar iemand weet van enige forex stelsels wat eintlik (op 'n ware rekening, nie 'n demo handel) Jy weet werk, stelsels wat eintlik maak jou geld. As jy dit doen, hoe lank het jy gebruik die stelsel en hoe goed het jy te doen Ook, kan jy 'n skakel na die webwerf sodat ek dit kan check Dankie by voorbaat vir enige hulp. beste ding vir jou om te doen is om te bou vir jouself 'n handel stelsel, op hierdie manier wat jy weet die ins en outs van jou handel system. Forex handel strategieë wat eintlik werk Belegging is 'n opwindende geleentheid wat kort termyn winste en finansiële sekuriteit langtermyn kan voorsien wanneer dit behoorlik gedoen. Net soos 'n sokker span nie in 'n groot wedstryd gaan nie sonder 'n plan, moet jy nie in te belê totdat jy besluit op een van die vele effektiewe strategieë om jou kanse op sukses te verhoog. Dit is veral belangrik in wisselvallige markte soos die buitelandse valuta (Forex) mark. As jy nie bekend is met Forex maar wil graag meer inligting oor hierdie opwindende beleggingsgeleentheid, check FOREX: The Complete Trading System vir meer inligting oor die potensiële geleenthede vir u beskikbaar is in die geldeenhede mark te leer. In hierdie artikel sal jy leer oor drie strategieë wat veral nuttig vir die begin Forex beleggers. Hulle is relatief maklik om te volg en kan aansienlike winste te produseer wanneer dit korrek gedoen. Let asseblief daarop dat jy Forex ambagte moet oefen met behulp van 'n gratis dummy rekening van een van die groot makelaars om te leer hoe om hierdie strategieë doeltreffend te gebruik voordat jy begin belê met jou swaarverdiende geld. Sodra jy gemaklik met die gebruik van hierdie strategieë, die skep van 'n lewendige rekening is baie eenvoudig en jy sal gereed wees om die Forex mark te betree met die kennis en vaardighede wat nodig is om 'n suksesvolle belegger te word. Geldeenheid Ontleding Een van die maklikste forex strategieë om te bemeester staan ​​bekend as geldeenheid ontleding. Dit is 'n relatief onfeilbaar metode van die voorspelling van markbewegings en valuta skommelinge. Daar is twee verskillende metodes wat gebruik word om munt te ontleed: tegniese ontleding en fundamentele analise. Tegniese ontleding berus op die prys van die munt pare om tendense te identifiseer en te meet die prys wisselvalligheid van 'n gegewe geldeenheid. Met hierdie inligting, jy kan die handel seine op te spoor (wanneer om te koop en wanneer om te verkoop). Kyk bietjie na die tegniese ontleding en voorraad Leesvaardighede Bundel kursus vir meer inligting oor tegniese ontleding. Fundamentele ontleding neem 'n ander benadering. In plaas van die evaluering van die munt pare, fundamentele analise vereis dat jy kyk na buite faktore soos die werkloosheidsyfer van 'n spesifieke land en die stabiliteit van die huidige politieke situasie in die land. Politiek kan enorme impak op die waarde van die geldeenheid en baie geluk is verkry deur te vertrou op die tegnieke van fundamentele ontleding het. Beide van hierdie munt analise strategieë is uitstekend vir beginners, want die ontleding proses is nie baie ingewikkeld en handel seine is gewoonlik maklik om raak te sien. Dag Trading Dit is een van die mees gewilde forex strategieë en dit is in diens van beide beginners en ervare beleggers. As 'n dag handelaar, jy sal nie enige handel posisies oornag hou. Jy kan verskeie ambagte te maak binne 'n enkele dag, maar jy sal al jou handel posisies te likwideer voordat die mark sluit. As jy besluit om 'n dag handel strategie te gebruik, onthou dat hoe langer jy 'n handel posisie, hoe hoër jou risiko van die verlies van die handel te hou. Deur die bestudering van die geldeenheid skommelinge op 'n daaglikse basis, word dit duidelik dat feitlik elke geldeenheid skommel deur die dag. Alhoewel hierdie prysskommelings klein mag wees, kan baie ambagte in die loop van 'n enkele handel dag lei tot beduidende winste. Baie kenners beveel aan dat dag handelaars gebruik aansienlik meer beleggingskapitaal as 'n paar van die ander genoem omdat die skommelinge is groot gemaak met groter bedrae geld strategieë. Sedert Forex staatmaak op hefboom, is dit relatief maklik om groot bedrywe maak sonder 'n baie kapitaal op die hand. Die nadeel van hierdie stelsel is dat jy maklik geld wat jy nie kan bekostig om terug te betaal as hefboom werk teen jou tydens 'n spesifieke handel dag kan verloor. Jy kan meer lees oor die krag van die dag handel in die vinnige baan te Forex Kers Patroon Trading kursus leer. Range Trading Soms ook bekend as ondersteuning en weerstand vlakke, hierdie gewilde forex strategie is maklik vir beginners om te leer en te implementeer. Hierdie stelsel maak staat op die feit dat elke geldeenheid het prysskommelings die hele dag en die week wat relatief konstant bly. Baie algemeen handel geldeenhede het relatief voorspelbare prysbewegings en deur die bestudering van die kaarte vir 'n paar dae, die identifisering van die handel seine is eenvoudig. Byvoorbeeld, as 'n geldeenheid skommel oor die algemeen tussen 1.20 en 1.54 oor die hele dag, sal hierdie jou handel seine verteenwoordig. Die ondersteuning prys is 1.20 dit is wanneer jy wil hierdie spesifieke geldeenheid te koop. Die weerstand prys is 1.54. As die geldeenheid waarde benaderings hierdie nommer, wat jy wil om handel te dryf uit die posisie en kontant in jou wins. Soos jy kan sien, is die sleutel tot hierdie metode bestudeer die gemiddelde skommelinge van jou teiken geldeenheid goed genoeg is om die ondersteuning en weerstand pryse te identifiseer. Hoewel die winste wat gegenereer word met behulp van hierdie reeks handel strategie is tipies nie so belangrik as die tradisionele dag handel of valuta ontleding, die konsekwent wins jy kan maai die gebruik van hierdie metode maak dit een van die beter opsies om te oorweeg as 'n beginner Forex belegger. Hierdie drie strategieë verteenwoordig die mees basiese Forex strategieë wat eintlik werk. Daar is honderde ander strategieë en daar is selfs meer stelsels wat beweer dat hulle winste te waarborg. Ongelukkig is hierdie stelsels dikwels geteister deur mislukking en nie werk in baie situasies. Geldeenheid ontleding, dag handel, en reeks handel staatmaak op gesonde beleggingsbeginsels. In plaas van dobbel jou geld weg lukraak, kan jy hierdie strategieë gebruik om kwantifiseerbare winste te skep in 'n relatief kort tydperk van die tyd. Sodra jy hierdie tegnieke te verstaan, kan jy leer meer komplekse handel tegnieke in die Omvattende Forex Mastery Program. As jy Forex nog nooit verhandel, onthou asseblief om 'n gratis dummy rekening waar jy hierdie strategieë voor te belê regte geld kan oefen. Hoewel die aanneming van hierdie strategieë isnt moeilik, daar is risiko inherent aan enige beleggingsgeleentheid en valuta handel word beskou as een van die meer vlugtige beleggingsgeleenthede beskikbaar. Natuurlik, groot risiko kom met die potensiaal vir aansienlike beloning maar daar is baie meer mense wat verkeerd verloor fortuin handel Forex as diegene wat 'n fortuin opgedoen. Deur die beoefening van hierdie strategieë en soek na tendense wat klein, maar konsekwent wins kan waarborg oor 'n lang tydperk, aansienlik verhoog jy jou kanse vir 'n lang-termyn sukses as 'n forex handelaar.


No comments:

Post a Comment