Wednesday, October 5, 2016

Forex Millionaire Sukses Stories

Million in forex Daar is baie mense wat hul fortuin in forex gemaak het. Die grootste afstand in die geskiedenis is hoe kloof Soros het sy fortuin. No 1: George Soros Vs. Die Britse pond in 1992 Britse pond wisselkoers teenoor ander Europese geldeenhede is vasgestel deur die Bank van Engeland. Ten einde die waarde in stand te hou, die bank stel hul rentekoers op 'n hoë vlak, soortgelyk aan die een wat aangebied word deur Duitsland. Maar Duitslande hoë rentekoerse was gepas vir 'n robuuste ekonomie in die behoefte vir 'n koel af na 'n skerp styging in inflasie te voorkom. Brittanje was in die teenoorgestelde situasie, met sy ekonomie in die neerslagtig. 'N Hongaarse immigrant raakgesien hierdie situasie, besluit dat dit nie volhoubaar en verkoop kort 10000000000 pond. Hy het $ 1100000000. Sy naam is George Soros. No 2: Stanley Druckenmiller verbintenis op die Mark - Twee keer Stanley Druckenmiller gemaak miljoene deur twee lang verbintenis in dieselfde geldeenheid, terwyl die werk as 'n handelaar vir George Soros Quantum Fonds. Druckenmillers eerste verbintenis het gekom toe die Berlynse Muur geval het. Die vermeende probleme van hereniging tussen Oos - en Wes-Duitsland het die Duitse mark tot 'n vlak wat Druckenmiller gedink uiterste depressief. Hy het aanvanklik 'n multimiljoen-dollar weddenskap op 'n toekomstige tydren tot Soros het vir hom gesê om sy aankoop te verhoog tot 2 miljard Duitse mark. Dinge gespeel word volgens plan verloop en die lang posisie gekom om ter waarde van miljoene dollars wees, help stoot die opbrengs van die Quantum Fonds oor 60. Moontlik as gevolg van die sukses van sy eerste verbintenis, Druckenmiller het ook die Duitse mark 'n integrale deel van die grootste valuta handel in die geskiedenis. 'N Paar jaar later, terwyl Soros was besig om te breek die Bank van Engeland, Druckenmiller gaan lank in die merk op die aanname dat die gevolge van sy bosss weddenskap die Britse pond sou daal teen die merk. Druckenmiller was vol vertroue dat hy en Soros was reg en het dit deur die koop van die Britse aandele. Hy het geglo dat Brittanje sal moet uitleenkoerse streep, dus sake te stimuleer, en dat die goedkoper pond sou eintlik beteken meer uitvoere in vergelyking met Europese mededingers. Na aanleiding van hierdie selfde denke, Druckenmiller gekoop Duitse effekte op die verwagting dat beleggers sal skuif na verbande as Duitse aandele het minder groei as die Britse. Dit was 'n baie volledige handel wat aansienlik tot die winste van Soros belangrikste verbintenis teenoor die pond bygevoeg. No 3: Andy Krieger Vs. Die Kiwi In 1987, Andy Krieger, 'n 32-jarige valuta handelaar by Bankers Trust, is noukeurig kyk na die geldeenhede wat tydrenne teenoor die dollar as gevolg van die Swart Maandag ongeluk. As beleggers en maatskappye gehaas uit die Amerikaanse dollar en in ander geldeenhede wat minder skade in die mark crash gely, daar is gebind om 'n paar geldeenhede wat fundamenteel oorgewaardeerde sou word nie, skep 'n goeie geleentheid vir arbitrage. Die geldeenheid Krieger geteiken was die Nieu-Seelandse dollar, ook bekend as die Kiwi. Die gebruik van die relatief nuwe tegnieke gegun deur opsies, het Krieger 'n kort posisie teen die Kiwi ter waarde van honderde miljoene. Trouens, sy verkoop bestellings het vir die geldvoorraad van Nieu-Seeland te oorskry. Die Kiwi skerp gedaal as die verkoopprys druk gekombineer met 'n gebrek aan geld in omloop. Dit yo-yoed tussen 'n 3 en 5 verloor terwyl Krieger het miljoene vir sy werkgewers. Een deel van die legende vertel 'n bekommerde Nieu-Seeland regeringsamptenaar oproep Kriegers base en dreig Bankers Trust om te probeer om Krieger uit die kiwi kry. Krieger later verlaat Bankiers Trust te werk gaan vir George Soros. Situasies soos die een voor beskryf is nie 'n swart swaan van die verlede. Die pers is gevul met stories van geldeenhede oorwaardeer herstel na billike waarde in die onlangse Europese krisis forex spelers het die waarde van die euro af toe dit oorwaardeer (van 1,3654 op 14 April 2.010-1,1925 op 8 Junie 2010, - 12.7 en terug weer toe dit oorverkoop (van 1,1925 op 8 Junie, 2.010-1,3276 op 6 Augustus 2010, 11.3). sentrale Bank ingryping om 'n verlangde waarde te bereik het nie óf verdwyn, soos die onlangse optrede van die sentrale bank van Japan en die sentrale bank van China wys. die voorspelling van 'n val of 'n toename is nie 'n kwessie van geluk net, dissiplines en strategieë gebaseer op tegniese ontleding help om korttermyn skommelinge van 'n geldeenheid te verstaan, terwyl billike waarde maatreëls, soos die Big Mac-indeks, help om geldeenhede wat weg is uit hul onderliggende waarde raaksien en dit sal konvergeer om daardie prys in die lang run.5 Forex Millionaire Sukses Stories Verbasend Forex is al sedert die begin van tyd. Buitelandse valuta is 'n konsep wat waarskynlik begin met holbewoners . Dink net as jy in die lewe was destyds, honger, there8217s niks om te eet totdat iemand kom saam met 'n paar eekhorings vasgemaak om sy nek. Om een ​​te kry wat jy sou waarskynlik iets te ruil, reg Hoe gaan dit been ketting gemaak van jou laaste doodmaak Hierdie konsep isn8217t iets nuuts, maar baie mense don8217t weet. Die feit dat nie it8217s nuwe blare baie mense met 'n baie vrae. Een van die grootste vraag wat ek teëkom is hoeveel miljoenêrs het hierdie bedryf gegenereer My antwoord is altyd 8220a lot8221 Selfs 'n halwe persent van 25 van die markte daaglikse inkomste is 10 miljard per dag, terwyl die hele musiekbedryf genereer wat per jaar. Kyk na hoeveel miljoenêrs wat produseer. So ek nagevors en het saam 'n lys van 5 Forex miljoenêrs wie se stories inspireer my, in die hoop om ander te inspireer. Soos ek voorheen genoem, het baie miljoene, selfs miljarde gemaak, maar ek het gevind dat hierdie stories die mees inspirerende wees. 1. Laura Pederson Sy was een van die jongste Forex miljoenêrs. Sy begin werk op Wall Street op die ouderdom van 17. Hoewel sy begin as 'n klerk, sy was in staat om te beweeg van die finansiële leer as die jaar gevolg. Wanneer baie meisies van haar ouderdom is bekommerd te wees oor grimering, seuns, aknee en enigiets anders wat hulle bekommer oor, Laura kon die handel Forex met 'n paar van die grootste name in die finansiële bedryf. Binne twee jaar gebou sy haar eie en haar client8217s portefeuljes en uiteindelik 'n vennoot in 'n firma genaamd Spear, Leeds amp Kellog Investment Company, wat later deur Goldman Sachs gekoop. Die Goldman Sachs Group is 'n globale investment bank firma wat byna 150 jaar gelede gestig en het byna 1 triljoen bates Teen die ouderdom van 24 jaar oud, Laura het 'n fortuin werd ongeveer 1,5 miljoen, wat steeds groei opgehoopte. Sy is afgetree deur haar dertigs en in 1991 'n boek gepubliseer oproep speelgeld. Hierdie boek is op my leeslys, want dit praat oor haar ervarings in die lewe en handel forex. Success stories wat ek voel sleg elke keer as ek sien een van hierdie poste. Die enigste mense wat lyk om te reageer is demo handelaars en dit gee die indruk dat niemand werklik winsgewend te maak. Ek is winsgewend, maar soos met die meeste winsgewend handelaars ek nie geneig om dit in dollar en sent te bespreek. Jy kan maak 'n paar insane winste maar dit isnt gaan maklik wees nie. Aanhou werk aan dit en jy sal daar eendag kry. Sterkte Im met jou op daardie dude. Nou is ek 'n quotlivequot handelaar, en ja, sal ek die rekening weer te herlaai, maar ek het geleer uit vorige foute en ek sal tot op die punt van quotinsanequot winsgewendheid met 'n baie harde werk te kry. Hier is die ding met demo handel. terwyl jy stelsels en aanwysers en alles wat goeie dinge te leer, mis jy die grootste deel van die HELE TRADING legkaart, en dit is die geestelike aspek van die maak en geld te verloor. Dit, op sigself is die grootste faktor tot sukses in die handel, of enige Kindo van spekulasie vir die saak, selfs in poker. Mense wat handel demo herinner my aan mense wat online poker speel met quotplay moneyquot. Wel, dit is 'n lekker hulpmiddel om 'n bietjie meer inligting oor die spel, maar die geld het geen betekenis vir jou. Jy is heeltemal losgemaak en gedistansieer van die geld, want sy speel geld, dus jy regtig Arent die leer van die werklike spel. Sy maklik om 'n verhoging van 10,000 bel wanneer sy speel geld want as jy it..really verloor youve niks verlore gaan nie. Dieselfde probleem geld vir handel. Ok, so jy het demo verhandel en het wilde sukses met it..or nie gehad het nie. Groot storie. Totdat jy kan gaan met die werklike emosies van geld, havent jy baie geleer. Jy kan die program,-kode, optimaliseer al die stelsels en aanwysers in die wêreld nie, maar totdat jy eintlik 'n bietjie geld te sit daaragter. goed. Dit maak nie saak. Ek waarborg keer die regte geld kom in die spel, nou vrees en gierigheid kom in die spel. Jy sal bang om geld te verloor sodat winste raak wayyy sny om kort en jy sal gulsig wees in vashou verloorders, want jy mag dalk net die geld terug te maak. As jy sien jou stelsel en sê quotoooh, hey dit werk, ek sou gemaak het 2000 op daardie tradequot, sy betekenisloos, want ek waarborg jy wouldnt dit het beslis dat 'n lang, ongeag van wat die aanwysers sê .. Lang storie shortgtgtgtgtits maklik om te gaan skyfskiet wanneer die teikens nie skiet terug na jou. gee hulle 'n geweer, en goed sien wie die wedloop nou doen. Sy so eenvoudig nie. Dit alles is net iets om oor te dink. In ieder geval, nie die geval is dit vir my saak wat jy doen, leef of demo, maar net die aanbied van vriendelike advies dis al. Sodra jy in die spel, dan eers sal jy werklik leer. Im met jou op daardie dude. Nou is ek 'n quotlivequot handelaar, en ja, sal ek die rekening weer te herlaai, maar ek het geleer uit vorige foute en ek sal tot op die punt van quotinsanequot winsgewendheid met 'n baie harde werk te kry. Hier is die ding met demo handel. terwyl jy stelsels en aanwysers en alles wat goeie dinge te leer, mis jy die grootste deel van die HELE TRADING legkaart, en dit is die geestelike aspek van die maak en geld te verloor. Dit, op sigself is die grootste faktor tot sukses in die handel, of enige Kindo van spekulasie vir die saak, selfs in poker. Mense wat handel demo herinner my aan mense wat online poker speel met quotplay moneyquot. Wel, dit is 'n lekker hulpmiddel om 'n bietjie meer inligting oor die spel, maar die geld het geen betekenis vir jou. Jy is heeltemal losgemaak en gedistansieer van die geld, want sy speel geld, dus jy regtig Arent die leer van die werklike spel. Sy maklik om 'n verhoging van 10,000 bel wanneer sy speel geld want as jy it..really verloor youve niks verlore gaan nie. Dieselfde probleem geld vir handel. Ok, so jy het demo verhandel en het wilde sukses met it..or nie gehad het nie. Groot storie. Totdat jy kan gaan met die werklike emosies van geld, havent jy baie geleer. Jy kan die program,-kode, optimaliseer al die stelsels en aanwysers in die wêreld nie, maar totdat jy eintlik 'n bietjie geld te sit daaragter. goed. Dit maak nie saak. Ek waarborg keer die regte geld kom in die spel, nou vrees en gierigheid kom in die spel. Jy sal bang om geld te verloor sodat winste raak wayyy sny om kort en jy sal gulsig wees in vashou verloorders, want jy mag dalk net die geld terug te maak. As jy sien jou stelsel en sê quotoooh, hey dit werk, ek sou gemaak het 2000 op daardie tradequot, sy betekenisloos, want ek waarborg jy wouldnt dit het beslis dat 'n lang, ongeag van wat die aanwysers sê .. Lang storie shortgtgtgtgtits maklik om te gaan skyfskiet wanneer die teikens nie skiet terug na jou. gee hulle 'n geweer, en goed sien wie die wedloop nou doen. Sy so eenvoudig nie. Dit alles is net iets om oor te dink. In ieder geval, nie die geval is dit vir my saak wat jy doen, leef of demo, maar net die aanbied van vriendelike advies dis al. Sodra jy in die spel, dan eers sal jy werklik leer. Ek stem saam met jou, maar my punt is dat ek nie wil hê dat die emosies van lewende handel toe te voeg tot 'n gebrek aan handel vaardighede. Ek sien geen waarde in wat beklemtoon word en onseker is oor jou metode. Wanneer ek winsgewend in demo, sal ek gaan woon en met die emosionele aspekte. Die makliker om te leer hoe om te wys en die sneller trek indien die teikens nie skiet terug na jou. Ek wil hê die meganika van die besigheid uitgepluis eerste, sodat ek hoef nie te bekommerd wees oor my strategie toe ek gaan met die regte geld. Ek hoop ek het dit nie maak al onduidelik Dit is net my persoonlikheid, I dont alles op een slag te spring in die water, ek kry my voete nat eerste, dan die res, geleidelik, totdat Im al in. Dit alles gesê, Im neem van notas en probeer om iets te leer, selfs uit poste wat strategieë heeltemal teenoorgestelde as my eie uit te druk. Dit is belangrik om genoeg handel klein, in die begin, dat jy nie omgee of enige handel wen of treffers die keerverlies. Dit is belangrik om stop-verlies gebruik. Dit is okay om te sorg of jy goed doen in 'n week, of enige maand, hoewel die meeste winsgewend stelsels behels die verlies maande (hoewel ek wouldnt gebruik een keer dat 'n verlies van jaar kan hê). Maar jy moet nie omgee of 'n bedryf, of enige vyf bedrywe, doen goed. Indien nodig vind 'n platform wat jou toelaat om mini-baie, min of lees. Baie van die handelaars eindig met twee of drie platforms en makelaars, die gebruik van een vir scalping, een vir maandelikse posisies, ens Elke makelaar sal verskillende versprei het. elke platform verskillende sterkpunte in terme van sy kaarte, uitvoering, en koppelvlak. Maar begin klein genoeg dat jou verliese is nie lastig, selfs as dit beteken dat jou oorwinnings is klein ook. Verhoog op die spel geleidelik, en hou van elke stelsel of nader jy gebruik om te sien wat winsgewend is, wat is riskant, ens Tot dusver het ek minder as tien dollar per uur handel live gemaak, maar ek beskou dit as 'n sukses te hê het my hemp, pret te hê, om aangeleerde vaardighede wat dalk handig te pas kom nie. Ek oorweeg om enige geld 'n bonus, alsthough Ek hoop in die volgende jaar of twee is dit 'n beduidende bonus in 'n paar praktiese sin. Ek stem saam met jou, maar my punt is dat ek nie wil hê dat die emosies van lewende handel toe te voeg tot 'n gebrek aan handel vaardighede. Ek sien geen waarde in wat beklemtoon word en onseker is oor jou metode. Dit alles gesê, Im neem van notas en probeer om iets te leer, selfs uit poste wat strategieë heeltemal teenoorgestelde as my eie uit te druk. Goeie punt. Dit vind van die regte metode sal tyd neem, en as jy nie sukses vind daarmee, dan is dit waarskynlik 'n goeie idee om 'n sekere vlak van sukses met jou metode het voordat jy plof 'n paar werklike cashola. My punt was dat sodra jy daardie stelsel gevind het, dan is die ware leer begin. Im nog geknutsel in die laboratorium en nog leer, wat is die belangrikste deel. Ek dink Im al hoe nader. wat ek gevind het, is dat ek my bes doen handel wanneer ek gebruik metodes wat ek kan verband hou. Dit wil sê, hulle maak vir my sin en dit pas my sielkunde en my filosofie en interpretasie van die markte. Ek dont koop in sommige plug and play soort stelsel wat ek het geen idee oor hoe dit werk, of hoekom dit werk, maar quotohhh nie die geval is die blink ligte kyk nicequot en net quotlook by die kruis oversquot. Om suksesvol te wees, die metode en gereedskap wat jy handel dryf met te pas met jou sielkunde en styl. ,. , -. , -,. . ,,,,,,,,. ,,,,,. , -, -,,. ,,. ,,,. . ,,,. ,,. ,. :. ,. ,,. . -,. ,. ,. ,. ,,. 2000, 20000,. -. -,. ,,. :,. ,. ,. 1969. Quantum (-). Quantum. ,. ,,. . 1965. . . . . 5,. ,. (),. . ,. ,,. . 18,, 12415 2. 2003-2006 Barclays. : 2. ,. ,. : -. 70. ,, 400, 200. ,. ,. ,,,. ,. 21:,:. ,,, -,. ,. FXFINPRO kapitaal. ,. . :. :,,, (Forex), (CFD),,,. ,. ,. ,,,,. ,,,, -. ,: Fxfinpro pfx Finansiële Professionals Beperk, HY 237840. 82 Nikou en Despina Pattichi Laan, Maritania Hof, Kantoor 101, Kato Polemedia, 3070 Limassol, Ciprus. Pfx Finansiële Professionals Beperk (CySEC) 193/13. Pfx Finansiële Professionals Beperk (MiFID): pfx Finansiële Professionals Beperk,,,:,,, (Forex), (CFD),,,. ,,,,. ,,,, -. ,. FXFINPRO KAPITAAL pfx Finansiële Professionals beperk. HY 237840 (CySEC) 193/13. Forex Blog Dit was 'n goeie lees, dankie, sal jy omgee om ruil bande met my. I8217ve onlangs gepos 'n paar dinge oor Forex op my blog, kan jy omgee om dit 'n blik te gee. Dankie Hierdie webwerf is net nog 'n bullshit scam8230. Wat 'n lam artikel. BS, 100 saamstem, vrede van shi Ek dont weet hoe om achived in ooreenstemming wining maar ek weet net basiese forex begin. 'n geruime tyd sukses, maar eendag Ara nie goed om handel te dryf, In forex maak nie saak hoe tegniese jy gebruik of strategieë, 'n paar hoe sommige wat gebeur is op die ou end losprys soveel plaas om te probeer groei 'n wins in buitelandse valuta buisnes8230just in 6 maande, dit beteken nog baie moeilik om ware geluk te kry, vyf het ek nooit gesien dat mense in hierdie wêreld het baie ryk in forex, was hierdie ware gereed om my tweede rekening te begin. Eerste een gebombardeer. Jy het extreem versigtig op die handel te wees en die grootste ding is om te weet wanneer om nie te handel. Ek handel altyd korttermyn 8220less dan een day8221 nou en altyd handel oor die tendens van die betrokke mark vir die week. Op dié manier ten minste ek gewoonlik rem selfs. In een week op 'n 50k praktyk Ive gekry dit tot 60k. Dis die gebruik van nie tot stilstand kom en kyk dit die hele dag lank. Jy het te weet wanneer om te wag en wanneer om te sny. Dit is 'n baie moeilike mark, maar ek kry die gevoel Im om dit af. 10k per week is 'n goeie salaris te my. Hoop ek kan dit vol te hou wanneer sy vir die regte. Kyk vir my naam in die nuus. Of nie. Ons sal Muhahahaha sien. Rich Antwoord: 25 September 2010 by 13:57 Tech8230you sê handel met geen stop. There8217s geen wonder jou eerste rekening gebombardeer. Beveilig jou rekening ten alle koste Daar is geen pret in nie in staat is om die toilet, kombuis besoek of net geniet die lewe as gevolg van dat jy jou kaarte te kyk dopgehou my tot stilstand kom. Ek het begin om hulle in ongeveer 50 pitte stop verlies van my huidige posisie. Hoe groter ding is ek sal nie in staat wees om 'n 50k rekening te finansier. Im gaan die praktyk gebruik vir 'n paar maande eerste. En die marge is wat jy kry op kleiner rekeninge. My eerste rekening actualy gebombardeer, want ek het 'n autmatic koop in die verkeerde plek en slaap wanneer dit gekoop. Ek didnt verstaan ​​die sagteware goed genoeg en dit was 'n volledige ongeluk. Pratice maak bykans perfekte ek sê. Ek was in my eerste rekening 250 uit my beginspan balans binne 'n maand. Net dat een fout gedood. Im sfeer van nie geld weg te gooi kan ek Ethier al verloor. Sterkte almal. Iemand wat ek ken begin handel, maar verloor dit alles, dan het hy probeer om op te lei op demo rekeninge, hy opgelei om sy aanvanklike 8220deposit8221 X5 kry en het dit 3 keer per row8230 Klink redelik hard en dit neem baie tyd, maar hy het so baie geleer , he8217s nou mooi winsgewende :) aan 500 op die aanvanklike deposito is nogal 'n sukses in my 3de jaar handel deeltydse, verloor net meer as 2k die eerste jaar, het 'n 3k wins die tweede jaar en oor, selfs vir 2011. Ek het net meer as 65K op die lyn op 'n daaglikse basis. Ek het lang termyn posisies wat ek het gehou en hou toe te voeg tot in die AUD / JPY en CAD / JPY sedert 2009 en 2010. my doel is om soveel posisies in die AUD, CAD en NZD teenoor die JPY as wat ek kan bekostig stig 'n avglt83 en hou totdat hulle bereik 105. i039ve is margined uit, hou my neute, bid en huil almal op dieselfde tyd en dan lag in histerie as 12k gewin spikes die dag forex-heroïen vir dobbel verslaafdes baie geluk al It8217s 'n mooi geduld jy, meneer Dankie vir die skakel, sou ek nooit gedink dat daar forex aangaan in Beruit It8217s vir seker moontlik om winsgewend te wees in die forex mark wees net bewus patrone en handel gewoontes te verander baie, baie gereeld, so wees bereid is om jou strategie aan te pas by hierdie. Ek persoonlik gebruik Fann (biblioteek om jou eie opgeleide neurale netwerk om enige patrone wat jy wil om dit te erken erken implementeer) en uitgebrei dat dit gebruik word in buigsaam neurale netwerk boom (s). Ek lei (outomaties) 'n volledige nuwe een elke twee weke so my netwerk is up-to-date met die mark en die nuwe handelsmerk gewoontes. I8217ve geprogrammeer ook my eie risikobestuur my blootstelling van 'n bedryf vlak, maar ook op 'n balans vlak te beperk. En baie van die ander cool stuff. Ek het handel met die winste. Vanjaar (2012) Ek het 'n nuwe weergawe van 500 wat 680,000 aan die einde van Maart (minder as 3 maande) bereik. Te danke aan facetten maksimum scoort uit lotsize van 99 die aandele kurwe is nie meer paraboliese up, maar het reguit uit, maar nog steeds opgaan. I8217m tans programmering al hierdie dinge in 'n versendbare produk en wil om dit te verkoop aan almal. Ek doen dit om die 1 persent veg deur dreineer hul banke ( 'n bietjie) met baie, baie mense and8230 om nog ryker uit al die commissions8230 natuurlik) Sterkte aan julle almal geword om jou strategie There8217s meer as een manier om dit te doen mislukkings lei tot sukses (Edison), net don8217t opgee, dit het my 4 jaar nou om dit te kry op hierdie vlak. Genoeg vir nou, hoop om jou te maak al ryk volgende jaar Laat 'n antwoord


No comments:

Post a Comment