Saturday, October 8, 2016

Inplay Football Handel Strategieë

Betfair Football Trading: Hoe om te verseker 'n Wins Football Trading is 'n baie gewilde onderwerp en baie mense sukkel met termyn winste lank. Hierdie handleiding is daarop gemik om jou te leer hoe om 'n winsgewende sokker handelaar in dubbel vinnige tyd geword. Daar is baie maniere om handel sokker en een van die gewildste is die lê van die teken en dan back dieselfde span by 'n hoër kans om 'n wins gelyk. Dit verstom my hoe baie mense beweer dat hulle hierdie strategie ken, maar nog steeds in gebreke bly om geld te maak. Hierdie strategie is statistiek gebaseer en Im gaan om jou te wys hoe om dit te doen die winsgewende manier. In die eerste plek, moet jy 'n wedstryd te vind waar die waarskynlikheid van 'n trekking tussen die spanne is klein en daar is 'n goeie kans om ten minste een doel voor oë word aangeteken. Dit kan gedoen word met 'n verskeidenheid van statistieke wat ek gewoond in te gaan op die oomblik, maar sal terug te kom aan die einde van die handleiding. Vir die doel van hierdie handleiding, sal ons die o.21 Engeland teen Roemenië wedstryd te kies. Na afloop van die wedstryd is geïdentifiseer, dit raak redelik maklik omdat al wat ons moet doen, is om te lê die trekking: Uit die bogenoemde kiekie kan ons sien dat Ive gelê die trekking vir 20 en Im gevaar 58.00 van my eie geld. Dit weddenskap gemaak voor die wedstryd in-play gegaan (vir hierdie spesifieke verbintenis, is dit omstreeks 13:00 in die middag). Een ding om daarop te let is dat ons 58,00 is nooit in gevaar stel. Laat ek herhaal. Ons sal nooit verloor ons hele 58.00. Met behoorlike afrit strategieë, die mees ons staan ​​om te verloor is sowat 25 - die meeste mense nie 'n behoorlike afrit strategie gerugsteun deur statistieke het en dit is hoekom hulle misluk. Fase 2 van die handel uitgevoer word wanneer 'n span tellings 'n doel. Wanneer 'n span tellings, die trekking prys gewoonlik styg en dit is waar ons ons geld. in hierdie wedstryd en Engeland telling agt minute sodat Ek die trekking vir 20 tot 'n groen skerm bereik: Ons kan sien uit die bogenoemde kiekie dat in plaas van die gevaar 58,00 ons het nou 'n kans om te wen 58,90 indien die spel eindig gelykop. Jy kan besluit of jy wil om dit te verlaat hierdie punt, maar ek verkies om gelyk te waar moontlik, so ek het met behulp van die stappe in my gelyk Betfair wins handleiding: Ek geplaas 'n ander uitleg van 8,61 by 7.2 wat 'n wins van 8,18 maak nie saak wie het gewaarborg op die sokker wedstryd te wen. Sommige van die dinge wat in gedagte gehou moet word wanneer die handel op sokker wedstryde is: - Watter handel sokker en waarom - Wanneer 'n sokker wedstryd verlaat as dit alles peervormige - Wat doen jy wanneer die buiteperd tellings eerste en daar is min of geen beweging op die trekking prys - Wat moet jou begin bankrekening en waarom - Wat moet jou spel te wees en hoekom Vir meer inligting oor die sokker handel, beveel ek Total Football Trading deur Mark Andrews. Sy het waarskynlik die beste sokker handel pakket beskikbaar op die oomblik en bevat 10 sokker handel stelsels wat pre-wedstryd en in-spel strategieë te dek. Jy sal ook toegang tot hul nuttige lede gebied verkry en word uitgenooi om al die nuutste stelsels vir free. Betfair Football handel metodes Daar is baie verskillende maniere om Football handel oor Betfair toets. Ek het probeer en getoets net oor almal van hulle oor die jare het ek al die handel, sou ek waarskynlik raai 25-30 handel metodes in totaal is probeer op my rekenaar Die groot meerderheid Ek het probeer werk nie. Om die waarheid te mees is net stelsels wat ontwerp is om geld te maak vir die uitgewer en het al Naff te doen met die maak van geld vir die handelaar. Baie van hierdie stelsels wiskundig-gebaseerde, met ander woorde iemand 'n paar terug toets gedoen het, gesien hoe 'n patroon, en dan verskyn 'n metode wat gebaseer is op daardie patroon, dikwels net op grond van een season8217s waarde van resultate, vandaar die rede waarom sommige is fundamenteel gebrekkig of werk vir 'n rukkie, maar dan sterf as 'n lewensvatbare metode, op watter punt jy gewoonlik vind hulle verkoop soos soetkoek as that8217s die enigste manier om die ontwikkelaar kan nou die strategie Talle hordes van stelsel-hoppers monetise is altyd op soek na 'n vinnige buck , en so hierdie stelsel uitgewers maak 'n klein fortuin verkoop stelsels wat in die agterste kantoor goeie kan kyk op hul statistieke pakkette, maar toe eintlik toegepas op markte oor enige sinvolle tydperk, kan hulle klaaglik misluk. Aangesien baie van hierdie gewetenlose uitgewers don8217t eintlik voltyds handel (onthou, hulle is gewoonlik net uitgewers) hulle don8217t regtig omgee wat die uitslag is vir die handelaars koop hul stelsels, so lank as wat hulle bank 'n paar wins uit die verkope. Daar is uitsonderings op hierdie algemene reël, en daar is 'n klein handjievol mense daar buite wat aktief die Betfair markte handel te dryf en 'n baie mooi inkomste te doen. Dit is duidelik dat die relatief min mense om dit te doen, nog minder waarskynlik wil hê om hul stelsels, verkoop beslis nie in 'n grootmaat verkoop PDF transaksie of 'n soortgelyke En ek blameer hulle geensins Ek weet baie mense maak gereelde jaarlikse wins van ongeveer 100,000 tot 200,000 vanaf Betfair handel, gewoonlik sokker of perde, of 'n kombinasie van die twee met 'n bietjie tennis ingegooi. Daar is voltydse tennis handelaars ook die maak van groot bedrae, een in die besonder wat ek myself ken. Nie 'n slegte inkomste, veral as jy kyk na dit belastingvry in die Verenigde Koninkryk, en met inagneming van die buigsame werksure. Daar is egter altyd 'n begin koste in enige besigheid, en dat die koste vir 'n nuwe handelaar kan nie vermy word nie, in teenstelling met wat die meeste handel stelsel uitgewers sal jy glo. Trouens, die startup koste is jou leerfase waar die meeste handelaars 'n billike bietjie van die geld gewoonlik sal verloor. Een van die hoofdoelwitte van die bestuur van hierdie webwerf is om daardie verlies tydperk verminder vir soveel mense as wat ek kan, hoekom moet jy dit pynlik loop loop toe ek reeds Maar alle nuwe handelaars sal op die harde manier leer oor 'n paar dinge, hoekom jaag 'n verlies van handel is 'n slegte idee nie, waarom overstaking is 'n baie slegte idee nie, en verskeie ander slaggate net geleer deur ervaring. Maar selfs met hierdie 8220setup costs8221, dit is 'n baie goeie belegging in my opinie, want as jy kraak dit en 'n paar selektiewe stelsels wat goed werk vir jou, kan die beloning fantasties wees. Onthou egter, is dit nie 'n maklike rit en dit is beslis nie 'n get-rich-quick skema of iets soos dit. Opening van 'n chip winkel of 'n venster skoonmaak besigheid is meer van 'n vinnig ryk skema dan Betfair handel. Ek kan jou verseker ek weet mense wat gedoen het beide Hulle was winsgewend feitlik onmiddellik met baie min onderrig nodig het, maar ja natuurlik nodig hulle 'n veel groter deel van verandering te begin. Van die vele sokker handel strategieë wat daar is, sal ek wys jou net 'n handjievol van hulle, die kinders wat ek voel is betroubaar en doeltreffend wanneer dit korrek toegepas word en wanneer jy dissipline en 'n koel kop. Sonder hierdie jy kan net sowel opgee voordat jy begin. Ek is ver van koel-headed, maar ek het geleer deur baie verloor ambagte, wat ons omgekrap raak of kwaad net ooit kos jou meer so 'n manier het ek daarin geslaag om 'n greep op hierdie aspek van my karakter te kry, en glo my, as ek kan , enigiemand kan gebruik die spyskaarte bo om te lees oor die Betfair sokker handel metodes wat ek gebruik myself, en 'n paar ander wat ek dink dit waardig is van 'n melding selfs al het ek dit nie self kan gebruik. Don8217t vergeet om 'n gratis kopie van my 8220 Beginner8217s Guide To Betfair Trading 8221 wat jy 'n mooi intreevlak-inleiding tot die belangrikste beginsels wat betrokke sal gee gryp. As jy op soek is na 'n gereed gemaak strategie wat ek gebruik myself, 'n blik op my onlangs gepubliseerde Lê die trekking boek. Sterkte met al jou handel avonture Kommentaar Betfair Football handel metodes 8212 2 Kommentaar ek my geld belê het, baie meer van my tyd., My gesonde verstand my verbasing toe alles 8216doggie-dangles8217 en ek wanhoop probeer om iemand of enigiemand te blameer maar die ware skuldige. Tog het ek nog in stand te hou dit is my vakleerlingskap en as ek voortgaan om aandag te skenk, kies verstandig met my eie ambagte dan uiteindelik sal ek genoeg oor my HANDEL om te bestuur en control8230 te leer. 'N beskeie lewe, wat beskeie teiken bly honderd pond per WEEK82308230. Elke week82308230 elke week. Ek hoop dat hierdie doel is beide redelike en haalbare en nie gulsig ooit. Konsekwent in ooreenstemming niks meer nie. Alle kreatiewe geloofwaardige inligting is baie welkom. That8217s 'n goeie vooruitsigte. Ek weet handelaars wat duisende per maand te maak met daardie selfde vooruitsigte, net groter verbintenis Vandag se Beste Betfair Bevordering - 20 GRATIS BETHow om geld te wen in die wedstryd Odds mark (In-play) Daar is baie faktore wat die pryse beïnvloed in hierdie mark wanneer dit kom by die gang In-speel, maar die belangrikste dinge om te oorweeg wanneer handel sokker markte is tyd verval en doelwitte. Daar is natuurlik ander dinge wat gebeur in die loop van 'n wedstryd - kaarte, besit, skote op die teiken sal almal 'n rol te speel - maar 'n begrip van waar die mark sal vestig as 'n doel aangeteken in die volgende vyf minute, of wat die mark sal lyk na 30 minute as die spel is nog steeds 0-0 is van kritieke belang om 'n lang termyn winste in die wedstryd Odds mark. Dit is duidelik dat daar basiese handel beginsels wat ook 'n belangrike vereiste soos die bestuur van risiko en 'n goeie strategie vir die spel gebou rondom jou navorsing en ontleding. Maar selfs as jy verkry al hierdie vaardighede, as jy nie die dissipline om dit uit te voer wat jy wil gebruik om te verloor in die lang termyn het. As ek gaan om handel te dryf in-speel in enige mark, sal ek gekom het met 'n strategie vir die spel betrokke. 'N Goeie handel strategie sal normaalweg bestaan ​​uit: - beginpunt vir die Bet - Die kriteria vir wat sal gebaseer wees op gedetailleerde navorsing en ontleding, en nadat ek voel die kriteria bereik word, sal die verbintenis binne die grense van my verbintenis bank uitgevoer word . Die bedrag geld wat ek wil om te belê in hierdie strategie sal afhang van die kanse wat ek het van die handel suksesvolle voltooiing wees. Uittreepunt vir die Bet - Tensy jou strategie is in die mark te bly totdat die eindfluitjie, dan maak dit sin om 'n uittreepunt het. Dit kan wees na 'n tydperk van die tyd, wanneer 'n prys bereik, bv nadat daar 'n sekere bedrag van die skote op die teiken gewees het. Wat dit ookal is - As jy jou uitgang bestelling kan plaas wanneer jy jou inskrywing punt het pas dan moet jy hierdie 100 van die tyd doen. Verlaat uitgang punte vir menslike emosie lei dikwels tot die individu wat net wag of probeer om 'n bietjie meer uit die mark druk, en uiteindelik probeer om 'n ekstra regmerkie kry of paar pond kan dikwels lei tot groter verliese. Stop Loss - Die bestuur van jou risiko of aanspreeklikheid is noodsaaklik. Weereens, as jy 'n bevel om die rooi kan plaas jou posisie moet die geleentheid wat jy het gehoop vir nie gebeur nie, dan is dit te doen. Die Betfair Exchange sal nie wag vir die vryskop of die hoek geneem moet word, sal dit jou bestelling uit te voer as die prys, ongeag van wat gebeur op die gebied van die spel is bereik. Enigiemand wat dink hulle het 'n 100 gewaarborgde metode om te wen op elke sokker wedstryd in my mening is óf buitengewoon talentvolle as enigiets wat ek nog ooit gesien of hulle mislei. Een keer 'n sokker wedstryd begin, dan moet ons altyd bereid wees om die onverwagte te verwag. As 'n doel of 'n afstuur op 'n sokker wedstryd plaasvind, sal Betfair die mark op te skort en enige ongeëwenaard verbintenis wat beteken dat as jou uitgang punt en / of stop verlies posisies is nie ooreenstem hulle nie meer in die stelsel te kanselleer. As 'n handelaar moet jy bereid wees om vir hierdie en in staat wees om verliese te aanvaar as deel van die dag. Dit is belangrik genoeg om aan te beweeg na die volgende handel met die korrekte ingesteldheid, sodat jy jou strategie uit te voer vir die volgende wedstryd sonder om bekommerd te wees oor die een wat net verkeerd geloop het om gedissiplineer word. Jy moet hierdie isnt sowat 90 minute, dit gaan oor 'n week, 'n maand of dalk selfs 'n jaar se sokker wedstryde onthou - die doel is om voort nie net na 'n enkele wedstryd uit te kom na 'n tydperk van tyd. Verstaan ​​mark beweeg As ons 'n dominante span in die wedstryd Odds mark verhandel onder 1.4, dan sou ons verwag dat prysbewegings tot 'n doel aangeteken. Die trekking sal stadig begin om te verkort, terwyl die dominante gunsteling begin om weg te dryf en die buiteperd sal ongeveer konstant bly. Omdat die trekking is meer geneig (soos die tyd links in die spel is besig om) die persentasie kans van 'n trekking om die finale uitslag verhoog en dus die prys daal. Die gunsteling in hierdie geval is geneig neem die meeste van hierdie persentasie treffer. So, wat sou gebeur as daar was 'n vroeë doel Wel, natuurlik is dit hang af wat tellings dit. As die gunsteling tellings dan duidelik hul prys sal verkort, en omgekeerd, vir ooglopende redes, die trekking en die buiteperd sal dryf. Maar, as die buiteperd tellings eerste, in teorie die pryse is dalk nie so veel beweeg as wat jy sou dink as die mark sal steeds verwag dat die sterk gunsteling om voort te gaan en wen die wedstryd. So, in opsomming, is dit baie belangrik om te verstaan ​​waarom pryse en markte beweeg. Met sokker is daar baie meer redes agter hierdie wat jy sal nodig hê om te oorweeg, maar gryp hierdie basiese begrip is die sleutel wanneer die plasing van jou verbintenis. Die een ding wat jy kan akkuraat in die wedstryd Odds mark voorspel is hoe dit sal reageer tydens die spel so lank as wat die spel bly 0-0. Dit is waardevolle inligting en kan geleenthede bied vir handelaars. Kom ons neem byvoorbeeld 'n wedstryd wat mooi is nou betwiste: Die gunsteling is geprys teen rondom 2.54, die buitestaander (buiteperd) rondom 3.4 wat beteken dat die trekking sal ongeveer 3.2 wees. Na doen jou navorsing sal jy vind dat hierdie twee spanne hoef aan te teken of toegee baie vroeë doelwitte en die Betfair markte agtergrond dat ontleding deur ten gunste Onder 2.5 Doelwitte en lae tellings in die korrekte telling mark. Jy kan dus aanneem dat hierdie stywe begin met mag wees en dit kan 'n geruime tyd duur voordat die eerste doel aangeteken in die spel. Jou inskrywing punt kon thenbe om terug Die Teken in 3.2. Die rede hiervoor is omdat jy weet die prys op die trekking sal daal met verloop van tyd (as gevolg van die tyd verval) solank as wat die telling bly by 0-0. Aan hierdie regte sal dan sit jy in 'n posisie van krag in die mark. Nou, kan jy 'n 10 opbrengs op jou belegging waarborg deur te besluit om kontant so gou as die prys treffers 2.9. Dit hang af van jou persoonlike strategie en styl. Alternatiewelik, kan jy jou las te verwyder en laat al die wins op die teken, hetsy om handel te dryf wanneer die prys is baie korter later in die spel of los dit as 'n gratis verbintenis. Wil jy dalk ryg heeltemal verander en hefboom n prys teen Die Teken besef 'n wins as óf span wen. Jy het nou 'n posisie waar jy effektief neergelê Die trekking vir 20 2.6 - 'n prys wat nog has not gesien en gewoond wees vir 'n ander 15-20 minute. Gee jou 'n vrye tyd buffer waarin om 'n doel te vind. Daar is geen reg / verkeerd om dit te doen en wat jy doen, is nie so belangrik soos om daardie posisie van krag deur die speel van die mark. Jy kan egter net doen konsekwent deur te verstaan ​​hoe, waarom en waar die mark gaan beweeg en posisioneer jouself om 'n geleentheid te skep. By die berekening van hierdie posisies, maak gebruik van die funksies wat beskikbaar is op die webwerf, gebruik die Wat gebeur as jou wiskunde te gaan en voor verbintenis, sodat jy om te sien wat jou boek gaan lyk as jy kan kry wat ooreenstem teen verskillende pryse. Ander hoe om verbintenis advies articlesHow wen om te gebruik in-speel Statistiek Om Handel Football winsgewend Is jy nuut hier Maak seker jy inteken op Sport Trading Lewe vir meer gratis Betfair wenke, stelsels en strategie advies wanneer dit kom Tegnologie het goed ontwikkelde in die afgelope paar jaar tot op die punt waar ons nou kan vind baie van die in-diepte inligting oor selfs die mees obskure in-speel wedstryde. Bookie webwerwe soos Bet365 en William Hill het 'n groot in-spel statistieke sentrums en ook Flashscores. co. uk is 'n goeie bron. Dit kan 'n donker, nat Dinsdagaand wees en as ek wou kon ek maklik uit te vind hoeveel skote op die teiken Bourne het by Charlton hoeke Yeovil in hul wedstryd by die huis te Leeds United het weg moes of hoeveel Dit maak dit moontlik om handel verskeie sokker wedstryde in-speel sonder om selfs hulle maar net kyk as jy weet hoe om dié in-spel statistieke korrek te gebruik. So hier is 3 wenke oor hoe om in-spel statistieke wanneer sokker handel op Betfair gebruik. Ignoreer Besit Ek dink die grootste fout meeste te maak fokus te veel op die besit wanneer jy kyk na die in-spel statistieke. Ek sê nie besit statistieke is irrelevant, maar hulle is nie so belangrik soos baie dalk dink en net omdat een span het meer van die besit, beteken nie hulle is meer geneig om te score of wen die wedstryd. Ek kon dui op die Liverpool-Chelsea botsing aan die einde van die seisoen 2013-14 as 'n groot voorbeeld hiervan. Liverpool het 73 besit in daardie wedstryd, maar die eindtelling was 2-0 om Chelsea. Spanne soos Barcelona en Bayern München is spanne wat onvermydelik die bal sal oorheers, maar dit is wat jy doen met wat besit wat tel. Fokus op skote op die teiken, nie net Doel Pogings Baie in-speel handelaars kyk na die pale pogings en dan net aanvaar dat as 'n mens span meer pogings op die doel dan die ander gehad het toe die span is die een meer geneig om aan te teken. Hulle kan ook kyk na die algehele pogings en vind dat as daar 10 pogings op die doel is dan 'n doel moet gou kom sonder om waar hierdie 10 pogings beland. Wat as daar 10 pogings op die doel, maar net 1 van hulle was op die teiken Ek twyfel sou jy seker oor 'n doel aankom gou in hierdie geval voel. So moet jy nader aan die vraag of hierdie pogings was op die teiken of nie kyk. Kyk vir akkurate skote op die doel en jy sal dikwels 'n beter idee van hoe die wedstryd draai uit sedert die span wat eintlik raak pogings in die kol is gewoonlik die span wat bo-op, maak nie saak wat die besit jy dalk vertel. Span A het 60 besit, 10 doelwit pogings met 2 op die teiken. Terwyl, Span B het 40 besitting 5 doelwit pogings en 4 op die teiken. Terug Span B Moet dit nie ignoreer Corner Telling 'n In-play stat dat baie ignoreer is die hoek telling maar dit kan jy ook 'n goeie idee van hoe die wedstryd is die ontwikkeling. Alhoewel, hoeke bedoel nie doelwitte en daar is nie so baie doelwitte wat uit hoeke soos jy dalk dink dit gee jou 'n aanduiding oor presies wat 'n spesifieke span is besig met hul besit. Span A het 50 besit en het 2 hoeke het, span B het 50 besit, maar het 6 hoek skop in die 1ste helfte geproduseer. Dit gee jou 'n aanduiding dat Span B eintlik beter vaar met hul besit omdat hulle duidelik raak in die agterkant of om kruisies in die boks. Bonus Wenk Die een keer wat ek sou voel dat die besit betrokke is word wanneer jy 'n sterk gunsteling by die huis en jy kan sien dat die buiteperd eintlik rand dit in besit of dit nader aan 50 dan sou jy verwag. As Man City is by die huis te West Ham sou jy verwag met die helfte keer dat Man City sowat 70 van die besit sal hê, maar as dit is eintlik 55-45, dan is dit 'n goeie aanduiding dat die sterk gunsteling is om 'n off-dag en gewoonlik is daar kan wees waarde te vinde met die lê van die sterk gunsteling op hierdie punt. Al hoe meer sokker handel strategie pakkette neem in-spel statistieke in ag deesdae. Dinamiese Football Trading is 'n goeie een vir die vind van 'n sleutel stat om te kyk vir wat gewoonlik beteken dat 'n doel is baie naby. Ek het hierdie probeer in die praktyk en die treftempo is redelik hoog Jy moet ook hierdie :: Comments7 In-speel sokker Trading scalping Wenke lees Is jy nuut hier Maak seker jy inteken op Sport Trading Lewe vir meer gratis Betfair wenke, stelsels en strategie raad wanneer dit kom Daar is baie verskillende maniere om sokker te handel en-speel sokker scalping is een van hulle. Met hierdie soort van handel die dowwe, vervelig 0-0 gelykop is 'n groot wedstryd om eerder handel dan synde die vloek van jou handel bestaan. Daar is egter baie voel in-speel scalping is gevaarlik en kan nogal senuweeagtig om dit te doen, maar daar dalk 'n paar eenvoudige maniere om dit baie makliker maak. Hier is 'n paar maniere om jou in-speel sokker scalping te verbeter. 1- Pick jou markte verstandig Wanneer scalping moet jy altyd kyk na die markte wat jy betrokke raak by. Byvoorbeeld, as jy scalping die huidige telling in die korrekte telling mark toe om gevang deur 'n doel sal jou spel in die mark te sluk. Dit sal waarskynlik maak alles baie senuweeagtig vir jou. As jy 'n mark wat 'n paar doelwitte bo die huidige telling soos kopvel 2.5, 3.5, 4.5 doelwitte ens dan as jy uit gevang deur 'n doel dan kan jy ten minste 'n paar van jou spel te red en nie soveel van 'n verlies te neem. Hot Tip: Kyk na kopvel markte waar 'n doel kan nie altyd 'n negatiewe ding wees. Byvoorbeeld, as 'n gunsteling dryf in-speel dan kan jy hulle prys drif kopvel met die wete dat die enigste gevaar 'n doel vir die gunsteling sal wees want as die buiteperd tellings dit nog meer van jou wins verhoog. 2- Kies jou wedstryde verstandig Die werklike wedstryd te belangrik. Dit moet 'n duidelike punt, maar ek sien baie dat dink dat enige wedstryd is geskik vir in-speel scalping toe wat nie verder van die waarheid kan wees. Profiel 'n wedstryd by voorbaat dat jy dink nie baie doelwitte het. Die beste manier is dié waar die prys op Onder 2.5 Doelwitte bied reeds waarde as daar dan baie bosluise te kry sal wees. Wanneer die markte besef dat die wedstryd is stadiger tempo dan verwag jy sal sien hulle stomende en baie vinnig wat 'n scalpers droom. Ook bewus wees van die in-play vertraging en die voer wat jy kyk. Jy moet regtig nooit probeer en kopvel 'n wedstryd wat 'n weddenskap plasing vertraging meer as 5 sekondes op Betfair het. 3- Gebruik Radio as net kortliks aangeraak, die lewendige TV vertraging is jou grootste vyand wanneer scalping sokker in-speel. Diegene wat nuut is in scalping sal dikwels kla oor die markte skort vir 'n doel wanneer die TV-programme die bal is steeds op die halfpad lyn. Dit kan gebeur, maar jy moet probeer en gebruik elke voordeel wat jy kan kry. Radio, veral analoog, is ten minste 1-2 sekondes voor die TV-beelde. As jy ernstig is oor die maak van geld om dit te doen dan radiokommentaar speel en bereid wees om jou posisie te verlaat wanneer dit klink soos 'n gevaarlike aanval kom. 4- aanvaar dat doelwitte sal jy kom kan scalping in-spel en om goed te doen dan skielik die mark opskort en jy is uit gevang deur 'n doel. Dit kan en sal gebeur met jou en hoe gouer jy leer om dit beter te aanvaar. Die meeste handelaars wat nuut is tot scalping sal waarskynlik opgee wanneer daardie eerste doel hulle treffers en probeer iets anders. Dit is belangrik om te aanvaar dat 'n doel in onverwagte gaan van tyd tot tyd, maar met inagneming van die meeste wedstryde gemiddelde 2.5 Doelwitte 'n spel wat beteken dat jy mooi ongelukkig om voortdurend uitgevang deur doelwitte in die lang termyn as jy vashou aan 'n gedissiplineerde te wees nader wanneer scalping. Die feit een doel voor oë kan baie harde werk ongedaan te maak is frustrerend, maar dit is die lang termyn wat saak maak. 5 Konsentreer Na aanleiding van hierdie, as jy nie wil hê om ontslae te uitgevang deur doelwitte dan maak net seker jy konsentreer. Scalping sokker wedstryde is die mees intensiewe vorm van sokker handel en dit is nie iets wat jy kan doen met 'n paar biere en die seuns rondom die wedstryd ook te kyk. Die ideaal is dat jy alleen en sonder enige afleidings te wees nie. Jy moet daardie vinger op die knoppie te alle tye. 6 jaag nie daardie ekstra Merk ek gevind die meeste handelaars dikwels vasgevang deur doelwitte wanneer scalping wanneer hulle probeer en bly in die markte meer dan sal hulle moet wees. Wanneer scalping hierdie markte wat jy gewoonlik net jaag 1-2 bosluise elke keer wat jy in die markte. Elke nou en dan kan jy 'n geleentheid om 3-4 bosluise as die wedstryd het 'n onderbreking in speel egter moet jy nie toelaat dat gierigheid onderkry jy sien. Dikwels is dit is probeer om daardie ekstra regmerkie wat sal sien jy gevang deur 'n doel te jaag en jy sal uiteindelik betreur dit 7- spel Gepas Dit is belangrik om dit scalping verstaan ​​kan 'n hoë risiko in dat, in die meeste gevalle, die meerderheid van jou spel sal wees in die gedrang by die seldsame tye wanneer jy uit gevang deur 'n doel. So Daarom moet jy die spel gepas. Dit beteken nie gaan sy belange wat groter as wat jy kan bekostig of probeer om te draai jou hele bank om 'n regmerkie te wen is. Met hierdie wenke moet jy beslis verbeter jou in-speel scalping en as jy goed kry op dit dan dit kan 'n goeie manier om geld te maak uit sokker handel wees. Jy moet dit ook lees ::


No comments:

Post a Comment